samedi 3 septembre 2011

Paroles / Lyrics : Pony Pony Run Run – Hey You

Vidéo clip "Hey You" de Pony Pony Run Run :


Paroles de la chanson "Hey You" de Pony Pony Run Run :

Take my time today
It's not an easy game
Many sights to be seen if you say so
It's not easy baby
Crossing lines
Don't let me feel this way

Rage in my eyes
I'm so so sorry
Take my time today
Let me find a way
To take my time today

Wish I were young enough
Wish you were made just for me
Wish I were young enough
Wish you were made just...

Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so
Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so

Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so
Hey you
No you don't have to go
Oh-oh

Take my time today
It's not an easy game
Many sights to be seen if you say so
It's not easy baby

Sign of times
What do you think it is?
Shyness, I’m too shy
I’m so so sorry

Take my time today
Let me find a way
To take my time today

Wish I were young enough
Wish you were made just for me
Wish I were young enough
Wish you were made just...

Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so
Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so

Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so
Hey you
No you don't have to go
Oh-oh
No you don't have to do so

No you don't have to go
No you don't have to do so
Don't...
No you don't have to do so
Don't have to...
No you don't have to go

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire